Letterfeest in groep 3

Wat een super leuke en gezellige dag hebben wij vandaag met elkaar gehad!
We begonnen vanmorgen met een heuse modeshow om alle mooie outfits eens goed te bekijken. Aansluitend deden we de polonaise, want zeg nu zelf een feestje zonder polonaise is geen feestje 🥳 😉!
Wij, de juffen werden ook nog door de kinderen in het zonnetje gezet, bedankt voor de mooie lieve kaartjes, tekeningen, sleutelhangers, armbandjes en de mooie juffen scheurkalender!
Tussen het letterfeest door kregen we ook weer zanglessen in het Drents van juf Martijje, we hebben weer super leuke liedjes geleerd voor het Drents metzingconcert. 🎶
Na de pauze hebben de kinderen genoten van cake versieren met slagroom én natuurlijk met letters. Daarna was het tijd om de beroemde letterpet te gaan maken, deze pet tovert de letters, woorden en verhalen in je hoofd. Ook deden we een letterspeurtocht door de gangen en de klas, de kinderen moesten middels woorden van de platen en dan uit elk woord 1 letter uitkomen op de zin
” ik vier het letterfeest”. Na even zoeken en puzzelen is het alle kinderen gelukt! Super knap 👏🏻
Na de grote pauze gingen de broodjes knakworst (en vruchtenhagel) er dan ook goed in. Als afsluiting van deze dag nog de uitreiking van de letterdiploma’s, speciale letterkoekjes én een pen om de mooie verhalen die in de hoofden naar boven komen borrelen op te kunnen schrijven.
Op de bijgevoegde foto’s en het filmpje krijgt u een kleine impressie van de geslaagde dag.

Lost your password?