Livestream kerstconcert groep 4 🎶🎄

Zondagmiddag 18 december 2022 houdt muziekvereniging T.O.G.I.D.O. haar jaarlijkse kerstconcert in de Dorpskerk aan de Brink in Gieten. U kunt luisteren naar mooie kerstliederen, meezingen met de samenzang en natuurlijk kijken naar het optreden van de kinderen uit groep 4 van OBS Gieten.

De kinderen van groep 4 hebben met muziekdocenten Lisanne en Sjoukje hun optreden voorbereid. Ook in de klas is er druk geoefend!

Vanwege de grote belangstelling is er helaas niet voldoende plaats in de kerk voor iedereen om te komen kijken. Gelukkig is er een oplossing gevonden zodat iedereen mee kan genieten!

Voor iedereen die graag had willen komen, maar daarvoor geen mogelijkheid heeft of voor wie geen plaats meer beschikbaar is:
Het concert is te volgen via de livestream

Het kerstconcert begint om 16.00 uur en duurt tot ongeveer 17.15 uur.

Wij verheugen ons op het concert! 🎄🎶👼

Lost your password?